Saturday, March 12, 2011

Soalan Normal Dari Awek

at Saturday, March 12, 2011
Reactions: 
Last last. sendiri tanya, sendiri sentap, sendiri angin, sendiri migrain, sendiri jadi naga...

Orang lelaki, sila la kasi perumpamaan yang romantik sikit bila awek tanya, 'SAYANG BANYAK MANA...???'
Jawabla sayang banyak bak lautan terbentang ke, bak udara yang dihembus ke..

Kalau dapat awek yang bam bam bom macam aku ni, cakapla sayang bak makanan yang aku telan sejak azali ke, baru boleh lawan dengan sejuta lautan kan dia punya banyak..


Ni jawab 'SAYANG BANYAK-BANYAK...?'... Bai jual karpet pun boleh cakap macam tu bila cube-cube nak goda aku beli carpet dia
(Ceaaa, poorah Cik Peah, apek yang buta tu pun tak hingin goda kau )

Zaman sekarang, terlalu mudah nak bercinta, terlalu mudah jugak untuk hancur cinta itu, tak macam orang dulu-dulu kan, nak bercinta, rintangan batang kelapa pun sanggup di redah, menyeberang sungai dalam jumpa awek, itu pasal sampai ke akhir hayat boleh kekal...

Lelaki sekarang, hampehhhhhh..

Tetiba bercerita pasal lelaki hampeh.. Mesti sindrom butang 'andartu meletop' aku ni dah on... ekekekeke




2 comments:

Ariff Shah said...

selalu terkena ni. memang kena kreatif

Fariha said...

Ariff: dan sy selalu bertanya soklan ini... kaum lelaki, sila peka ye...

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review