Monday, March 28, 2011

Baju Kepam Seminggu

at Monday, March 28, 2011





Ini namanya bukan kepam seminggu, aku kepam sejak zaman dinasour lagi. Punya pemalas seperti gorilla yang makan suap di zoo tu..

Betul cakap sesetengah suri rumah yang perangai pemalas nye setarap aku ni kan, nak basuh kemain rajin kan, nak lipat, umaikaaahhhh, kene dapat azimat dulu baru boleh start lipat..

Kalau tak datang azimat, perdana menteri tukar sepoloh kali pun, tak akan berlipat. Ni kalau mak mertua datang buat spotcheck ni, habis terbongkar segala keayuan, lemah lembut tutur kata sopan santun bak puteri bangsawan.

Bila dah start lipat baju, ade je pulak halangan nye, nak YM la, skype la, FB lagik, mana nak melayan yang mengetuk pintu suruh update.. Ecehhh. Hahahaha.

Mood sebenarnya tak ok hari ni, petang tadi masa aku on the way ke bank, ade promoter macam ala-ala UNIFI gitu kat tepi-tepi jalan, aku dah la xde mood, tangan dah luka sebab kene payung, orang tu hulur brochure pasal insuran Prudential, pikiran dah melayang kemana-mana, aku balas gini



Takpe takpe, saya dah ada broadband...


BOLEH...????

Dalam berangan-berangan tu, sempat aku muhasabah diri sebab terlalu bengap. Hahahaha. Apa ke halnya ko ni Kak Peah, orang tu promote insurance, ko balas broadband...

Lepas tu, aku lalu kat area 'broadband' tu, pastu ade sorang abang ni perli aku, ni bukan broadband ye.. kihkihkih

Macam haram jadah dia punya gelak. Aku jeling, lepas tu brochure yang dia bagi tu, aku konyok, paaaap aku campak atas jalan... Padan muka ko. Nak cakap aku perempuan takde adab..???? Ade aku kesahhhhh...

Dari kisah baju tak berlipat, ke kisah abang promoter yang bengap nauzubillah pulak... huhuhu. Ok uollsss, dah malam, kene bertugas comolot dengan manjaku tersayang pulak, Tengah ketandusan kasih sayang tu .. hehehe.


Nak muntah tak..??? Aku tadahkan.... Ngeh ngeh ngeh



0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review