Sunday, March 13, 2011

Hikayat Merong Mahawangsa

at Sunday, March 13, 2011

Best ke..? Best ke..?? Best ke...???

Untuk yang kedekut piang nak keluarkan duit tengok wayang, macam aku, mesti akan tertanya-tanya, berbaloi tak cerita ni...??

Well, aku kasi rating 4 bintang... Fuhh memang terbaik lah.. Hero dalam cerita ini, harus la jejaka kacak yang pehanya bak ayam kehepsi itu, Stephen Rahman Hughes. Filem terbitan KRU yang memakan belanja juta-juta la jugak..

Aku suka heronya je...hehehehe... Hero yang ku anggap lengannya seperti kepak ayam kehepsi, sangat mengujakan setiap wanita di dalam panggung..! Kalau datang dengan balak, harus feeling peluk tangan Stephen dalam tu...

Kalau pegang tangan, boleh feeling la kan, cube kalau pegang perut..??? Memang out.. Hahaha.. Stephen ade 6 pax , balak ko ade satu, tu pun macam tak membantu feeling pegang perut Stephen.. Wakakakaka

Siapa yang belum menjejak kaki melihat filem ini, sangat la rugi ok... Aku dah tengok, dan macam nak lagi lagi dan LAGI sampai GILA.... Mahu tak gila tengok hero sekacak tu.. Well dunia memang selalu tak adil, kasi la can aku pergi tengok wayang dengan Stephen ke, bolehla Stephen syok sendiri, tengok filem sendiri, dan feeling sendiri..

Walaupun ending nya, buat aku rasa nak menampar Yusry KRU, tapi, what to do kan, kalau nak happy ending, baik ko buat cerita cinderella yang memang betul Happily Ever After...

Keluar je dari wayang, kesat-kesat air liur, terus pandang pakwe balik... hehehehe.. merembes wa cakap lu, nak kesat pun sayang tau, tanda cinta pandang pertama la pada Stephen... Kalau dah meleleh air liur tu, dapat bayangkan je la ek, die punya masel-masel yang standard topping pizza hut..! (MENYELERAKAN...SLURRRPPPPP)



0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review