Friday, March 25, 2011

Desperate Sangat...!

at Friday, March 25, 2011



Huwaaaa....! T___T Memang betul la internet aku dah kene potong...

Hellooo, lambat seminggu je pun, bukan aku bayar secara cengkeram mudah macam dekat Court Memoth tu.

Time terdesak gini la, bergunanya kuasa veto ku sebagai wife to be untuk orang tu... Hehehe.. Harus ok...! Selalunya aku gertak 'NAK KAWEN KE TAK...?', pasti menjadi.

Aku tak tahu kali ni menjadi gertak atau menjadi lebam. Silap hari bulan, aku yang dilibas.. Huhuhu. Pesanan untuk si dia: By, kalau by bayarkan ayg punya internet untuk bulan ni, dan bulan depan dan depan dan depannya, ayg janji dengan by, ayg takkan kenyit mata dengan abang jual serapan kat bawah tu, yg macam selalu ayg buat semalam, lagi ayg janji, ayg xkan pandang Fahrin Ahmad, walopun dia selalu goda ayg, pastu ayang janji, xkan senyum kat abg guard dekat pejabat ayg tu, termasuk mamak yang selalu amik order serapan ayg pepagi tu, dan ayg janji ayg x kan usha abg kat kedai nasi ayam penyet untuk dapat kan harga murah tiap kali makan situ, dan lassstttt sekali, ayg janji, ayg xkan dah mintak hantaran sampai 2o ribu..

Huhuhuhu (NANGIS....!!)






Dan, ayg sangat comel kan..? Teheee


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review