Saturday, March 26, 2011

Bila Si Dia Pulang Ke Kampung..

at Saturday, March 26, 2011



Automatik aku jadi janda ok.. Dari pukul 8.30 malam aku tunggu, kol 9.30 malam baru muncul... Lama kan..?????? Lama sangat sampai rasa nak lempang aku tak..??? Teheee..

Dah namanya bercinto, satu saat pun rasa macam nak naik hantu kalau menunggu tu.. Dari yang dulu, sampai ke yang paling latest, balik kampung je lupa aku.. Perangai sebijik macam derian, memanaskan hati je kan..

Nanti dah balik dari kampung, buah hati kesayangan intan payung terjun dia ni jugak dicari mintak manja.. Yang tembam macam pau ayam ni jugak di mesej, dok ber ayang-ayang.. LEMPANG KANG..!!

Huhuhu.. Garang tak..??

Hari ni lagi la, asyik aku je yang mula mesej tau, nak harap ke dia..?? Hurm, agaknya sekarang tengah dok kat warung burger feveret die sambil buat perangai lupa bini, ngorat awek-awek yang baru nak up..




p/s: Dia tu memang takde taste langsung. Ex awek dulu-dulu, semua tarap setinggan. Aku je sorang yang tarap banglorrr.. Hahahaha..


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review