Tuesday, March 22, 2011

Karen Je Muka AKu

at Tuesday, March 22, 2011
Letrik takde hokeh...!!!

Berpanas, bergolap, dan hanya nampak batang gigi ko, ko dan ko... Ok sangat senang nak cari aku dalam gelap, sah sah gigi aku besar macam keyboard pianao segala.. tsk tsk tsk...

Dari jauh boleh nampak, 'Ha, tu kak Peah datang, kemain silau lagi gigi die kan...!' Hahaha

Tengah-tengah mandi, badan penuh sabun, pluppppp...!!! Gelap golita.. Aku ingat housmate aku nak buat lawak doraemon ke apa, sekali satu perumahan ko blackout.. Ni mesti ada yang tengah mabuk todi 5 sen langgar tiang letrik...!

Nasib baik aku dapat raba-raba nak capai tuala... Kotnya tengah raba-raba, tuala terjatuh, then basah, pastu dapat idea bangang petala tujuh suggest aku keluar bogel bolat dari bilik air dengan harapan housemate tak nampak...

Sekali tetiba lampu menyala. Haaaahhhh....!! Segala kurap-kurap, lopak-lopak nampak... harus bebudak ni tak makan kat rumah seminggu... ekekeke

Gila kencang imaginasi aku.. Well aku pernah buat ye, kes tak bawa tuala, tutup dengan baju, yang depan jetutup, yang belakang, sila imejin... wakakaka

Punyala bangang, padahal boleh je pakai baju tu, tapi dasar badk sumatera yang pemalas kannn...

Situasi sekarang, masih menanti abang TNB betulkan kotak letrik, sambil dengar jiran atas menyanyi macam pondan Lorong Haji Taib.

0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review