Wednesday, August 10, 2011

Kau Apa Pasal??? MONOPOS????!!!

at Wednesday, August 10, 2011


Ni ada satu kes betina tak sedar diri, muka tak cantik, perangai macam lahanat neraka.. Alkisahnye, semalam aku teman member pergi cari baju untuk ehem-ehem… hehehehe.. Isi sendiri sajork untuk yang ehem-ehem tu ye.. Aku memang takleh sebut la, karang aku yan meroyan soran-sorang sebab abang chicken nugget tu lambat nau masuk minang..

Aku teman je la, tengok-tengok bagi idea yang bernas. We’oll pergi dekat mall. Masa tu pulak, hampir nak masuk waktu berbuka. Jadi kitorang decide nak beli air dulu dekat satu kiosk ni.. Air dia memang terbahek la.. Tak kira tua atau muda, memang akan meroyan minum air dia.

Kitorang pun order la kan, disebabkan member yang belanja, aku belasah je la dia nak order ape kan.

Member: Dik, bagi milk tea satu.

Bila aku dengar milk tea, aku celah la.

Aku: Kau nak air the ais ke? Bukan chocolate milk tea.

Jadi aku bincang-bincang la pasal air apa nak order.. Tak lama pun, 5 saat je uollsss..

Pastu tetibe, betina yang amik order tu nyampuk.

Betinalahanat: Nak air ape ni..???!

Member: Choclate milk tea, tiga


Aku dan member pandang sesame sendiri sambil muka weolss dah cebik-cebik. Terus masing-masing senyap ok. Aku tak tahu nak jawab apa, sebab tergama disergah gitu.

Ikutkan jiwa aku, dah panas je. Dah menggelegak je. Dah macam kene goring hati ni.. Jadi aku menyumpah dalam hati je la,

BETINA MATA CACAT NI, AKU BONTOTKAN JUGAK KARANG…!!!!

Sumpah muka dia cacat ok, aku bukan nak hina. Sumpah aku tak hina, malah kesian. Tapi sejak kejadian tu, aku rasa, berbaloi kot kalau mata dia cacat dua dua belah..! Memang aku tahu, waktu petang dah penat, dah tak kuasa nak layan customer, tapi kemon la, ko yang pilih kerja tu. Mak bapak suruh belajar, ko pergi merendik, sudahnye buatla muka sendu dekat kaunter air..!

0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review