Sunday, January 8, 2012

Jom Tonton Menuju Puncak..!!

at Sunday, January 08, 2012
Reactions: 
Entah hantu mana entah merasuk dalam badan gedempol aku ni, tetiba layan konsert menuju puncak.

Eh baru perasan, tiap kali diorang sebut menuju puncak tu, tang puncak tu, jadi rope orang nak neran. PUNCAAKKKK..!!!

Wah wah, tang PUNCAK..!!! gila ko tekan, kalau lirik hat lain, kemain mengah semput sendu semua adalah.

Ni kes takde cerita nak tengok la ni. Bosan punya pasal. Nak kelek anak, celah bedah mana nak keluar anak kan, nak kelek laki, jauh langit dari bumi..

Last-last kelek lemak sendiri, pastu dok tanya-tanya lemak sendiri, KO NI DAH MACAM TARAP PENDUDUK TETAP PULAK EK...???

Diet la lagu mana pun, tetap tu la jugak. Dah bina banglo gamoknya dalam badan ni...

0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review