Wednesday, August 7, 2013

Paling Susah

at Wednesday, August 07, 2013
Reactions: 
Aku rasa, aku mengalami masalah yang sama tiap tahun bila time nak raya, iaitu nak beli TUDUNG..!!!

Baru sat tadi aku pergi bazar, tengok kiri kanan selama 2 jam, hasilnya sehelai tudung stail yenna yang tak masuk langsung dengan baju raya...!!

adoiii... tiap tahun jadi macam ni. aku tak tahu aku sorang aje yang mengalami masalah ni, atau uolls pun sama.

baju kaler lain, rembat tudung kaler lain.. kejadahnya kan... semua tudung aku x berkenan.

kang aku ambil pesen rama-rama, kompem di cop buang tebiat.

nak ambil pashmina, kain tebal nak mampus macam kan orang kat Malaysia ni duduk dalam igloo

nak nak rumah kampung kan, pakai atap zink, kusss semangat dia punya bahang...dengan pakai pashmina nya, terima kasih..!!

nak pilih selendang, terlalu simple..! eee cerewet betul aku ni...tak ada ke orang yang design selendang yang exclusif tapi murah?? hahaha.. dasar betul...

aku memang dah lama mengamalkan konsep kaler bloking ni

jangan sampai pagi raya aku pakai baju purple, tudung warna kuning taik unta... mngucap mak aku.


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review