Saturday, July 27, 2013

Serba Boleh

at Saturday, July 27, 2013
kali ni nak cerita lagi pasal adik aku yang gemuk...

ala, yang makan kuat tu.. aku makan, dia makan, adik aku makan, dia makan, kalau tak ada sapa yang makan, dia tetap makan.. pftttt...!!!

nak cerita, adik aku ni, walaupun perut dia penuh, tapi otak dia selalu muat untuk diisi dengan macam-macam gosip yang terjadi kat rumah

contohnya:

bila tengok tv, bukak channel 103.

 aku tanya "cerita apa ni"

dia jawab "ala, cerita bini dia kene pukul, bla bla bla..."

bukak channel 105.

aku tanya, "episode lepas ape jadi"

dia jawab " minggu lepas bf dia jumpa awek lama dia la kak ya"

bukak channel 108

aku tanya "ending dia best tak?

dia jawab, "besttttt...!"

woi...!!! apa channel yang ko tak tahu...??



contoh 2:

aku tanya, "siapa yang datang jumpa Kak Ulul (adik aku no 3) tu..??"

dia jawab... "ala abang A yang datang."

sebulan lepas tu...

aku tanya, "eh, nape bukan abang A yang datang, kenapa orang lain pulak"

dia jawab, "dah putus la kak ya, yang dulu tu bla bla bla.... yang ni namanya abang B"

3 bulan lepas tu

aku tanya, "eh, dah putus ke dengan abang B tu..??"

dia jawab.. "dah.. sebab abang B tu gini gini gini... sekarang dengan abang C"

ye... kalau nak diikutkan, dia boleh ceritakan serba detail kronologi perpisahan antara abang A, B, dan C  tanpa fail..!!

kuat gosip budak kecik ni, sebijik macam mak nya.. :)




0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review