Monday, July 15, 2013

Edisi Jiwa Kacau: Ex Bertunang

at Monday, July 15, 2013
secara jujurnya nak bagitahu, aku ni memang perempuan yang suka stalk orang

stalk je ok, tapi aku tak ganggu pun orang yang aku stalk je.

paling biasa aku stalk kat fb saje. kot kot ada bahan buat aku baca time ngantok dekat ofis tu ha..

1 of the person yang aku stalk ialah ex encik bam bam..!

hahaha.. gila saiko aku ni. padahal benda ni dah berlalu 2 tahun lepas. tapi aku tetap akan stalk.

few months ago bila last time aku stalk, aku dengar ex en bam bam nak tunang. tapi, aku tak tahu tunang nya siapa. gambar bf dia pun tak ada dekat fb.

then, bulan 6 lepas, aku buka page ex en bam bam lagi sekali, dan budak tu dah bertunang. gelabah sekejap aku sebab tertanya-tanya siapa la tunang dia tu kan. kot la en bam bam, boleh heart attack jadinya.

aku scroll page budak tu... nampak ade gambar engagement. woaaaaa... aku tak sabor nak tengok tunang dia..

boleh lawan ketampanan en bam bam ke idok...

gambar pertama adalah kek bertunang. bila aku baca nama atas kek tu, aku terkedu sekejap.

AYU & WAN

nama en bam bam adalah RAZWAN..!!

ah sudahh....

entah entah.....

mula la aku pikir bukan-bukan. gila ko tak gelabah kalau tengok nama bf sendiri atas kek tunang ex dia.

tema tunang adalah BIRU. 

time ni aku aku tak bagitahu en bam bam lagi. aku tengok gambar-gambar lain.

hurm, tak adalah pulak muka budak gemuk ni....

pastu ada gambar seorang makcik tengah sarungkan cincin.. berdebor aku kalau sekali yang sarung mak dia....!!

tengok muka makcik tu, kusss semangat.. nasib baik bukan...


malam tu en bam bam balik je kerja, aku terus tembak

"apa warna kegemaran by..??"

selamba badak dia jawab BIRU..!!

tergolek-golek jantung ahkak jatuh tangga bila dia jawab biru...!!

hoii, kebetulan yang banyak sangat ni...

pastu aku cerita la dari A sampai Z pada en bam bam, siap dengan tema warna majlis itu, dia boleh GELAK aje.. eh aku pang kang..!!

awas ko bang, kalau itu adalah by, i cut cut cut cut your weapon..!!!!!



0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review