Thursday, June 13, 2013

Mengulor............

at Thursday, June 13, 2013

Dalam bahasa mudahnya, curi tulang. kihkihkih

umur dah 26, ngulorr mestilah style makcik-makcik. duduk berdengkur atas kerusi..

bos aku baca ni, mampussssssssss....

aku ada satu masalah ni, kalau serapan pagi aku makan kuih, kompem pukul 11 aku dah menguap-nguap..

Walaupun selalu terjadi, tangan aku ni tetap gatal nak beli kuih...

seee... baru kuih... belum aku tapau nasi lemak 3 hinggit tepi jalan...

terus tak bangun sampai petang.

 dia punya ngantuk tu, nauzubillah... aku boleh bayagkan mata aku ni kene hempap dengan bontot setan.. siap buat taikkk lagi.. pfttt...

ni taik membuta namanya...

aku cuba nak kembali kepada habit lama aku. iaitu bedal nescafe tin pagi-pagi.

pernah aku try masa tu, sebab kedai kuih tutup, jantung aku ni macam mesin. degedegedegegdegegedekkkk bunyinya...

sumpah tak ngantuk..!

tapi bila dah pukul 11 tu, paham-paham la kelaparan dia tu lagu mana... kalau boleh jalan dengan seret lutut, lama dah aku buat..!! laparrrr....


 
  minuman yang buat jantung ahkak degedegedegedegedekkkkk.. hehehe

ok la minum ni, dari aku bantai nasi lemak... dahla lengan aku ni macam balak yang belum dibelah. lagu mahu tambah.... 

derrr... banyak baju aku dah koyak dekat ketiak. apa maksudnya?

:)


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review