Wednesday, January 9, 2013

Belum Kurus Lagi, Tapi Bolehla...

at Wednesday, January 09, 2013
Reactions: 

 Agak-agak nak lempang daku kerana tajuk di atas, silakan... Hahahaha
Gambar diambil pada minggu lepas. Agak-agak dah hilang pinggul unta aku yang selebar tayar lori 16, baru berani upload.

Sudah berani pakai skirt. Yeay...!! Dan pakai skirt adalah sangat selesa okeyh...

Aku kan dah masuk warga makcik-makcik. Dah tak berapa in nak pakai jeans.

Sebabnya ialah aku rasa jeans tu mendatangkan gatal-gatal pada kulit aku.

Selalu jugak kalau pergi dating dengan En Ebob, aku terkeruk-keruk.



 Bukan senang wei nak body gini.

Macam-macam pengorbanan aku buat, termasuklah say bye bye tu nasi kukus, nasi kerabu, nasi lemak, ayam penyet...

Tapi kadang-kadang tu memang terbabas jugak..

Reward katanya, REWARD...!!


by Gadis Cantik

0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review