Tuesday, January 1, 2013

Durian Crepe...!!!!!!

at Tuesday, January 01, 2013


Aku bukan jenis yang makan durian.

Tapi sebab bangsa bangsa di FB tu sudah crepe sana, crepe sini.. Jadi takkan aku nak cengang sorang-sorang kan.

Dekat KL memang tak susah nak cari crepe, tapi nak cari yang murah, memang semuanya duduk jauh-jauh.

Yang ni aku beli dekat Times Square sajok. 3 ketul besor tiga ibu jari harga 9 hinggit lebih.

Agak nak terberak jugak nak membayor, tapi nak merasa je. (Bayar sambil menangis dalam hati)

First aku beli dengan En Bam Bam. 

Kali pertama beli, ropenye memang tak menaikkan selera. 

Aku yang tak suka durian ni pun rasa was was. Jadi mari kita menggunakan khidmat kekasih tercinta yang suka makan ituwwwww... Hahahaha..

By, try makan dulu. Rupanya macam menakutkan la

Dia seperti biasa, bagaikan perut disorongkan nasi kenduri, amik satu, terus ngap....!!!

Masa tengah makan tu, bulat-bulat mata.

SEDAP YANG...!!

Dalam hati aku, hamboi orang tua ni sedap sangat ke..

Bila aku try, memang sodap...! Berbaloi aku membayornye 

Mana nak cari..? turun ke araf LG dekat Time Square tu, and cari SWEET CHAT..


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review