Tuesday, January 1, 2013

Selamat Tahun Baru uolls..!

at Tuesday, January 01, 2013
Reactions: 
Macam biasa seperti tahun-tahun lepas, aku takde azam..

Malas nak ada azam ni, kang tak dapat capai, aku sorang yang meroyan.

Tapi memandangkan umur yang acik buyung yang menten lapanbelasssshhhh ini (hahahaha), makanya, aku membuat azam, iaitu NAK TUKAR STATUS..!!!

Hahahah.. penat la asyik status gf orang je... Kalau boleh tahun 2013 ni, nak dua status terus..!! Bini orang dan mak orang..

Mak orang ko..!!! Gelojoh bebenor. Kalau aku ni sebangsa dengan Diana Danielle yang sekali tembak terus kene tu, lain la cerita. Hahahaha..

Azam nak tukar status ni, memang dari tahun lepas aku verangankan. Tapi apa kan daya, nak menunggu En Bam Bam dapat kerja tu, bertaring aku menunggu.

Namun, we are waiting for the good news 3 hb ni...

Kalau jadi, tahun ni jugak boleh jalan. Hahaha.. Akhir tahun aku boleh post gambor anak aku.. hahaha..

Bongek.

by Gadis Cantik

0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review