Friday, April 5, 2013

Wa Tak De Hal...

at Friday, April 05, 2013
manusia ni ada macam-macam jenis.

macam-macam perangai. dan perangai yang paling kita boleh nampak walupun orang tu jauh, adalah melalui FACEBOOK..!

Betul la kata orang, kita ni kalau dah tahu itu adalah kesalahan kita, tapi masih nak menyalak kononnya itu adalah hak aku untuk bercakap, bukankah itu sesuatu yang BODOH...!

bodoh..? jahil..? memang itu satu trademark yang sesuai kot. aku perhati, kebanyakan orang melayu la, nak nak yang perempuan, kalau tahu terasa dengan sesuatu, bukan nak tanya diri sendiri, betul ke tidak apa yang dia buat selama ni, tapi menyalak balik.

nampak sangat you are in the stage of denial..!

ko tahu ko berada di pihak salah, tapi sebab ko rasa malu dengan salah kau, ko pun mengeluarkan statement rozita che wan, "SEKSI ADALAH HAK SAYA.."

Puii betul, kalau seksi tak apa la jugak.. ni ala-ala seladang , tak payah sangat nak buat statement gojes gitu. iolss is geli...!!

tak ada lah nak kata yang aku baik sangat.. tapi aku juga ada je terasa dengan tulisan-tulisan blog dari orang lain.

ada blog yang duk mengutuk tingkah laku orang lain sekaligus terkena batang hidung pendek aku ni, tapi aku cool,aku cuma pikir, mungkin betul, aku pendam. aku tak adalah nak komen balik, ITU HAK AKU..!!

Nampak bangang??? ye, sangat bangang..!!!

Sebab aku tahu, apa yang dia tulis adalah betul, aku tak ada mengeluarkan statement konon aku adalah diva atas dari rozita che wan, walhal pinggang aku sama saiz dengan gobok kain koyak aku ni.

tak payah nak ber hak hak sangat la. makin orang benci ada lah. Kau bukan ada hak pun sebenarnya. SEMUANYA PINJAMAN..!!





by Gadis Cantik

0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review