Wednesday, April 3, 2013

First Time Makan Korean Food

at Wednesday, April 03, 2013
Aku kan memang kejakunan sikit bab k-pop k-pop ni.

Ceaaaa... dah tua bangka nak k pop kejadahnya nye kan.. nak sarung seluar yang colour blocking punya warna pun, aku dah buat duck face tengok colour terang bebenor....

Aku dah pernah try Japanse food.. hurm... so so je la.. mungkin pada tekak kau orang sedap, kalau aku, certain menu sahja aku boleh terima, macam shushi.

So kali ni, nak try plak korean food.. tengok orang dok upload bibimbap la, macam sedap... tapi kali ni harusah tidak pergi sorang, sebab wajib bawa `bank bergerak` bersama. Sebab dia yang yang bayor.. yeeehaaaaaa.. angree angreee....

Bank bergerak saya yang memang mengikut sahaja ke mana saya pergi, kalau nak barang, saya tunjuk saja, kemudian tinggggg, duit keluar..! har har har.. sungguh kuang ajo..

Ok, sebenarnya nak makan dekat bulgogi brothers sebab orang kata sedap. tapi memandangkan masing-masing datang dari ulu, kita cuba kedai yang simple sikit. Simple kata ko....

Aku tak ingat la set apa yang kitorang amek, tapi yang pasti bukan bibimbap, sebab bibimbap tu kena gaul-gaul semua dalam satu pinggan ek..???

Dan aku cukup la tak suka gaul gaul ni.. So kami amik set yang ada nasi, daging dengan sayur-sayur dia la.. 

Side order pulak kitorang amik pancake. SEDAP..!! Berebut aku dengan jantan tu. dah macam kucing bercakaran dalam restoran. malu i. semua rahsia terbongkar atas meja makan. 


Jadi kitorang pilih Restoran Dubu Dubu. Banyak dah kot restoran ni merata-rata kan. midvalley ada, times square pun hadoo..!

Baru aku tahu, makanan diorang based on ayam or daging, tak ada ikan..!! Yeay. dan kebetulan, budak gemuk yang dua orang ni suka daging. 

Kalau boifren aku tengah lapor kan, badan awek sendiri pun dia dah bayang macam daging yang dicangkuk tu melambai-lambai. pftttt...





 

0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review