Wednesday, November 6, 2013

Tak Jadi Bertunang

at Wednesday, November 06, 2013
FIRST.....

Bukan aku yang bertunang... kihkihkih...

Ye, aku tahu ramai menanti, ahkak tak famous macam Che Ta yang buat pre wed sampai ke Paris..

Gila uolsss..!!

Disember ni adik aku yang gemuk bunch... tu nak tunang.. Dapat orang Perlis..

Adik aku tu dulu player sikit, sana sini di torai nya...

Banyak yang sebelum ni ditorai, semua mak aku reject..! Jelita ke tidak jelita ke, memang kalau tak kene di mata, mak aku reject...

Cuma yang ni mak aku tak reject la, walhal masa mula mula kenal, bakal adik ipar aku kata muka mak aku macam singa jadian... bekeng semacam..!

Tapi lama-lama, kalau pergi KL, tiap kali tu jugak nak jumpa bakal menantu..

Dan patutnya bulan 12 ni kami sekeluarga je pergi sebab bertunang je.. mak aku pun kata malas nak naik kereta, bas je sudehhh...

Tapi, hari ni... lain pulak ceritanya...

Bakal besan tepon mak aku, dia kata tak payah tunang...




NIKAH TERUS...!!!!

hahaha... tinggal sebulan je wei....

mak aku gelabah la... macam macam kene pikir.. tu belum campur plan nak jahit kain sepapan.

kononnya sedondon... I is pengsan

Aku tak sanggup nak masuk geng merhaban lagi...

Dan yang paling terkejut, family sepupu aku pun nak ikut...

Hamboi, tak padan baru lepas beranak mak aku kata... hahahaha.. takpe, lagi ramai, lagi meriah...

Tema baju tak decide lagi... aku terpikir-pikir nak kuning sebab kalau en bam bam pakai kemeja kuning, dia punya comel, macam minion hat paling gemuk tu... hahahaha





0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review