Friday, September 30, 2011

Ahh Ohhh Ehhh Grrrrr...

at Friday, September 30, 2011
Reactions: 
Kelas tajuk ko nyah. Macam bunyi orang tengah, errr... berak kot.. wakakaka.

Malam ni adalah kelas. dan aku terasa nak..
AMIK BANTAL

LANDING BELAKANG LEMARI LAGI..!!! 

Kah kah kah.. Bila bosan, ternanti-nanti bila nak ada kelas. Bila dah ade kelas, kalau boleh, terasa nak bom kelas tu kasi batal... 



Nescaya malam ini adalah penuh.. Yeay..!!!

Boleh pasang radar cari jodoh... Hohohoho

Pada aku, sekelas dengan orang yang kebanyakannya adalah umur 35 tahun ke atas, adalah terasa looser giler.

TAPI...


Pada Abang Peah, gile tengah sujud syukur tu.. Sebab dia tahu, taste aku ialah anak-anak ikan macam dia je.. 

Nangis..!!


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review