Monday, September 26, 2011

Ohoo Hoiiiii

at Monday, September 26, 2011
Reactions: 


Tak tahu nak buh tajuk ape, main ohoi hoi je.. Hari ni serius penat. Kecapeannn kata orang seberang. Kelelahan kata orang Malaysia.. 

Haaa tu diiiaaaa.. 

Belajar bahasa la gamoknye adik kakak wehhh.

Bukan buat mende pun, pergi ngukur jalan kampus nu. 

Padahal, idokler besor mana kampus tu, tapi nak kasitahu, bila umur dah meningkat ni...

Ala hai, nak g kencing pun kalau boleh nak suruh orang bawakkan mangkuk tandas datang dekat.. 

Kalau boleh, nak suruh beli batang paip segulung terus. 

Nak kencing, tarik paip, jirus selalu...

Tua tua, takde la larat macam zaman belia dulu. 

Zaman duk hur har tak reti penat. Lepas buat ni, buat hok tu, lepas hok tu, pergi karoke pulak ke. 

Puas karoke, boleh lagi maksud Giant, duk kutuk barang mahal, Murah lagi dekat Mydin tu..

Sekarang ni, jalan 2 3 jam, mengah dah. 

Duk mikir katil yang hat tak berlipat selimut pagi tadi... 

Ohoiii hoiiii..! MALASNYA ACIK...!!!!!


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review