Tuesday, September 27, 2011

Wajah Dulu, Wajah Sekarang

at Tuesday, September 27, 2011
Reactions: 
Bila tengok antara dua gambar ni, rasa nak gelak dekah-dekah... Ok, perhatikan rupa abang peah waktu dulu-dulu ngurat aku.. memang tak percaya macam mana la aku boleh jatuh cinta dengan mamat ni. kah kah kah



Bila dah lama-lama, rambut mula panjang, eh hensem pulak dia ni.. keh keh keh... Kalau la, masa ngurat aku sehensem gini, mesti masa makan roti canai depan basten tu, aku dah confess "I LAP U SAYANG".

Tapi time ni kurus sikit, maklumlah, nak ngorat aku kan, join sekali progrma diet aku. Tak makan malam, tu yang muka nampak baiiikkkkk punya. Cuba kalau sekarang, sebut je perkataan diet, mula lah dia ter adeeeehhhh adeeehhh adehhhhh... Geram acik...!

0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review