Saturday, September 24, 2011

Tahajjud Cinta (Poligami atau Kepuasan Sex)

at Saturday, September 24, 2011

Sapa tengok tahjjud cinta malam tadi..????

Saya saya...!!! Malam tadi memang takkan lepas peluang tengokla sebab malam tadi adelah scene malam pertama Ustaz Shauki okeh..!


Eh bukan aku excited bebenor, tapi housemate aku ni.

"Cepatla malam pertama, cepatla malam pertama.."

Aku tak tahulah kalau dia horney tengok Ustaz Shauki yang berkopiah tu.. wakakakaka...

Mula-mula aku tak layan sangat la Tahajjud Cinta ni, sebab, macam boooorrrrinnggggg aje, TAPI itu waktu awal-awal je, sekarang adelah BEST..!!!

Banyak jugak yang aku belajar dalam poligami (tak bermaksud aku ready untuk dimadukan), contoh yang seperti 'Kalau seorang lelaki berkahwin menikahi seorang gadis, lelaki itu hendaklah bersama-sama dengan gadis itu selama 7 malam.'

Tapi macam kes Ustaz Shauki ni, dia bukan bersama memberi kebahagiaan kasih sayang pada gadis tu, tapi kebahagiaan pada tuttttt dia je, dia balun pempuan tu siang malam, Sampai ade suatu ketika, bila perempuan tu kata 'NO', mula lah dia keluarkan fatwa-fatwa, syarahan agama...

Aku pernah dengar, lelaki yang tak cukup dengan satu round ni, baik cari perempuan yang boleh tahan 5 round siang, 5 round malam... 

Sapa kata nafsu perempuan tak besar, sebenanrnye, wanita pandai menyorokkan nafsunye. Tak macam orang lelaki, kalau dah nafsu macam bapak kucing, main buang je merata. Macam malam tadi, budak-budak ni bagitahu, ade kes, bapaksitter merogol seorang budak 2 tahun...


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review