Friday, September 30, 2011

Vangga Vangga

at Friday, September 30, 2011
Reactions: 

Inilah printer kesayangan hamba...



Nampak  tak kontena dia yang kaler kaler tu cik Kiah oi.???
Vavavava. Akhirnya, tercapai jugak nak beli printer baru.. Selama ni dok pandang la koraknya kat dalam kedai... Saje la tu nak goda duit aku dengan kecantikan ko kan?? Perghhh memang tak bleh tahan. Semalam dapat gaji, esok terus angkat. Takde tunggu-tunggu dah.. Aku beli jenama Epson. Kenapa tak pilih canon? Sebab aku dah jelakkk dengan kerosakkan yang bertimpa-timpa.. Murah memang murah. Memang tak dinafikan.. Dia kasi murah, supaya nanti ko boleh tampung segala mak nenek maintanance dia. Ink pun mahal gila. Satu catridge 4o hinggit ke atas. Rege Epson yang aku beli ni, sekitar 250 untuk 3 in 1. Paling aku suka ialah, tak pakai catridge..! Yezzzaaa... Dia pakai kontainer yang terus sambung ke dalam printer. Dan, boleh beli refill cecair yang dalam botol dengan hanya spoloh hinggit. Isi balik je, tak payah tukar kontainer. Tak payah susah nak pakai wayar segala bagai.. Zasss zasss siapp..! Inilah dia Epson Stylus TX121. Kakak yang jual ni pun ada bagitahu, sejak semester baru buka, budak-budak ni banyak datang repair printer Canon. Kalau ada ada yang anta epson pun, tu atas bebal sendiri..


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review