Saturday, May 18, 2013

Bukan Aku Punya Pad Okeh

at Saturday, May 18, 2013
tajukkkkk... kemahin lagi kan.... okeh, dah lama tak buat hal mengumpat... jom kita sambung tradisi mulut busuk aku ni.

aku nak story, kisah ni berlaku waktu aku sekolah menengah dulu..

iolss kan ank terbiar, jadi duduk la senyap-senyap dekat hostel sekolah.. hostel sekolah mana, biarlah rahsia... ekekeke (tampar kang)

ada satu aje pun hostel yang aku susuk waktu sekolah, merayu la macam mana mana pun nak ulang alik dari rumah ke sekolah, memang tak dapekkkkk..

tingkatan 1, masuk hostel, adalah horror...!!! dorm sendiri boleh lupa nama

tingkatan 2, otai sikit. sikit je la....

naik tingkatan 5, memang kepala paling besar la kan, sama saiz dengan ekzos motor. okeh, kejadian ni berlaku waktu aku form 5.

aku ingat lagi, waktu kejadian adalah masa nak pergi mandi pagi. sebelum pergi sekolah.

Aku ni kalau dah lambat nak pergi sekolah tu, aku memang tak pandang kiri kanan keadaan bathroom tu, taik sejelepuk pun agaknya aku gesel.

Maklumlah, nak cepat, orang berduyun-duyun dah turun serapan, ko hegeh-hegeh nak mandi kan..

Aku mandi macam biasa, tak ada perasan apa-apa yang pelik. dah mandi, keluar, pakai baju siap-siap pergi sekolah.

Lepas aku mandi tu, tak silap ada seorang minah, kira "heroin" cerita kita ni la, masuk bilik air tu.

aku tak ada la nak syak apa-apa.

Sampai la waktu prep, ada sorang member baik aku ni (dalam bilik prep, dia duduk depan aku), dia tanya aku...

FA, KO PERIOD KE..??

eh, tak adalah. mana ada.. lambat lagi... kenapa kau tanya??

TAK ADA LAH, TADI ADA ORANG NGUMPAT KAU

ngumpat aku? pasal apa?

BUDAK NI DUK JAJA DALAM DEKAT BILIK PREP, KO PUNYA PAD TAK BUANG, MAIN BIAR AJE

aku punya pad?

(dalam hati aku, apa kejadahnya kalau aku tak berdarah nak kene pakai pad)

HAAH, PASTU DIA SIAP NGANJING KAU "BABY BESAR"


cibai betul..!!

paling tak tahan siap bercerita dengan kawan-kawan pasal pad aku terbiar dekat bilik air. dah form 5 ok, tetek dah selambak, tak best kot main fitnah-fitnah.

mujur la member baik aku ni story kat aku. bila "heroin" tu masuk bilik prep, terus aku sound 

MASA BILA AKU BERDARAH...???? SESUKA HATI AJE MENUDUH

surprisingly, she never ask for forgiveness. dah fitnah, dah tahu bukan pad aku, STILL REMAIN 'aku innocent'


UNTIL NOW....





0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review