Saturday, February 5, 2011

Berlagak Sekejap

at Saturday, February 05, 2011

Ce citer ce citer, ape yang aku nak berlagakkan..

Aku kan anak kesayanagan mak aku, sekali balik kampung sempena CNY hari tu, mak aku bagi camera yawwww..

Macam tak percaya pun ada jugak, makcik hang tuah tu kira kedekut piang la jugakkan nak bagi barang mahal-mahal, sekali agaknya dia kesian tengok aku amik gambar kat Genting pakai camera phone saje..

Pandai tak aku berlakon muka kesian.. cececece... muke kesian aku ni macam popeye sikit, kadang-kadang mendapat belas kesian, kadang-kadang mendapat lempang...! kadang-kadang mendapat tendangan... Ikut mood la kan.. Kalau hari tu, bapak aku bagi nafkah 2000, dapat la aku camera.. Muahaha.. I love u la bapak...


Tantek tak camera saya... Walopun bukan camera baru, tapi 10 megapixel wooo.. camera phone aku baru 5 mega pix..



Sebelum nak dapatkan camera ni pun, berpeluh jugak la berperang mulut, mak aku tu suka ungkit kisah camera aku yang penah hilang dulu.. Kata aku tak pandai jaga la, tak cermat la.. Dah nak buek camno, perompak masuk rumah, takkan aku kene deal dengan perompak tu jangan curi camera aku..



Muka gembira, muka seksi bersama camera baru... hukhukhuk.. Boyfreind pun sudah baru yek.. eceh... hehehe


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review