Thursday, February 24, 2011

Tertunggak

at Thursday, February 24, 2011
Reactions: 

Cer tengok cer tengok

Kali terakhir aku update blog ialah 5 hb yang lepas... Ni bukan tertunggak dah, tertonggeng, terbengkalai, tertanam terus...

Ape ke malas beno cik Peah bulan ni pun tak tahula, makin lama, makin menjadi penyakit M, si dua kangkang.. Bulan depan, aci berani kerat jari la, akan datang ber kangkang-kangkang la M aku tu..

Tak tahu la apa yang aku sibukkan, nak kata sedang memangku jawatan Perdana Menteri, tak pernah pulak muka aku muncul dalam mesyuarat kabinet negara, nak kata sibuk sebagai suri rumah, laki aku yang buat semua kerje... Hahahaha..keji...

Sape-sape yang merindui wajah kesayangan hamba ini (ke??? ekekeke), jangan bimbang, jangan risau, usah dicari, ku sedang renovate muka ku ini, menjadi wajah kesayangan sultan pulak... hikhikhik...

2 comments:

Anonymous said...

kami mahu lebey2 n ngetop lg..huahuahua....

Fariha said...

amboiiii...ambil yang ini, kang meletop sgt, pengsan pulak membaca

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review