Tuesday, February 1, 2011

Penat..

at Tuesday, February 01, 2011
Reactions: 

Aku baru balik dari genting... umakaih dia punya penat, memang terbaik la.. Nak angkat kening berlagak pergi genting pun tak larat ni ha.. Tapi die punya best wa cakap lu, memang best.. nanti aku kasik cerita ceriti nah.. Aku bagi mukadimah dulu supaya malam ni ko tak tensen-tensen tengok muka kak Peah yang persis kak Erra ni.. Hik hik hik...nak jugak... Bila sampai bilik, nak naik tangga, persis kak Limah jengket koo.. Keseimbangan badan dan kewarasan kecantikan masih belum stabil ni, tu yang cakap pun weng weng, macam orang suntik...Adehhh...

P/s: eh esok balik kampung... dan aku adelah ponteng kelas..!! Tak sabar mahu jumpa gendut di rumah... Tapi kene kosongkan dompet, poket dan segala mak nenek tempat yang berisi duit awal-awal.. Muflis aku dibuatnya kalau balik kampung.. Mencik...! Hahaha


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review