Wednesday, December 14, 2011

Asyik-Asyik Kedai Potong

at Wednesday, December 14, 2011
Reactions: 
Kalau duduk berbual dengan Abang Bam Bam kan, kalau aku tanya soklan gini, "Yang, lepas ni nak pergi mana..?"

KEDAI POTONG boleh..?

Kalau tengah cari barang.. "Eee kat mana ada jual bende tu ek..??"

Selamba badak menjawab, "KEDAI POTONG"

Bila tengah leka-leka, tengok dia ade pakai jam baru, aku tanya la.. "Eh jam baru..?? Beli kat mana..?"

Selamba gajah jawab "KEDAI POTONG"

Eeeeee geram betul acik dengan jawapan KEDAI POTONG dia tu..

Kadang-kadang, eh bukan kadang-kadang, setiap kali jawapan KEDAI POTONG tu, meroyan aku cari minyak tanah dan api.. 

Biar aku panggang-panggang budak debab ni.

Kalau aku dah merajuk sangat pasal KEDAI POTONG tu, mula la dia mujuk dengan penuh manis..

"Ala ayang, jangan merajuk. Janganla masam. Nanti ayang masam, ayang jauh dari by.. Kalau ayang jauh, ada momok, by takutttt.. Nanti by nak nyorok dekat mana? Selalu nyorok belakang ayang.."

Selamba dinasour aku balas "KEDAI POTONG...!"

Hahahahaha.. Puas hati aku..

0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review