Friday, December 2, 2011

Saya Pergi Tengok Ombak Rindu

at Friday, December 02, 2011

Semua orang pun tahu, filem ni adalah adaptasi dari novel
Semalam adalah hari pertama tayangan ombak rindu.

Dan aku adalah masuk wayang nak dekat pukul 5 okeh. 

Sebab banyak time yang dah full..!!

Eeee, geram geram..

Pada asalnya, idokler aku nak turun KL semata-mata nak jadi looser tengok cerita ni sorang-sorang.

Tapi pagi tu, dengan tetiba dapat kol dari En Bam Bam, yang konon nak buat surprise, suruh turun KL, sebab nak jumpa.. Bayangkan, aku dari Tanjung Malim, dia dari Segamat..

Ni bukan surprise lagi okeh, penyebab serangan jantung sudah..!!

Terus meloncat la dari katil..

Sebelum pergi sempat check waktu tayangan.

Dan baru aku tahu, banyak gile filem tengah main sekarang.

Bila sampai kaunter, terus jadi gelabah nak tengok yang mana. Semua kalau boleh nak tengok seretak.. Boleh?? hehehe..

Disarankan tengok cerita ombak rindu adalah dengan somi, bakala somi, tunang. Apa kehlas pergi dengan adik kan..

Nanti ko nangis, takde sape nak lapkan. Kene gelakkan adalah.

At first aku tak rasa Maya Karin sangat sesuai bawak watak Izzah. Sebab kan dari novel, Izzah ni ala-ala kampung. Maya pulak, muka mix.. Apa daaaa...

Tapi lepas tengok, eh, best pulak watak dia. Dan seriously, aku menagis okeh. Menangis..!

Wanita kental berhati besi macam aku boleh menangis..

Eh, ke sebab tengok dengan boipren, terpaksa tunjuk aku ni wanita touching. Hati lembut macam kulit bawang.,. Puiiii..! Hahaha..

Mana taknya, datang je watak Izzah, aku ni ter tsk tsk tsk..! 

En Bam Bam sendiri mengaku matanya berair.. Ecececehhh.. Dalam wayang tak nak ngaku.

Dah balik baru nak ngaku. Ciss betul.. Kalau tak boleh aku ejek seminggu..

Sapa-sapa yang belum tengok, pergi serang pawagam sekarang jugak..!

Oh ye, diingatkan, waktu tayangan adalah 2 jam suku ok.. Kosongkan segala tangki yang berkenaan sebelum masuk pawagam.. 

Beli air tak payah saiz besar-besar, Sebab ko takde masa nak minum..



0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review