Tuesday, December 13, 2011

Budak Kurang Hajar

at Tuesday, December 13, 2011
Reactions: 
Dalam hidup aku, memang pantang kalau ada budak yang muda dari aku, bersikap kurang ajar secara terang-terang.

Lepas tu, salah sendiri, pandai pulak nak betulkan kita balik.

Yang paling pundek sekali, nak betulkan tatabahasa aku.

Hei, budak sains tak belaja bahasa ok.

Walau pun bahasa kami barai, tapi sebab budak sains la, ko boleh belajar dengan begitu selesa salam kelas.

Semua nya hasil kerja budak sains.

Ada ko nampak hasil budak bahasa dalam kelas tu..???

Nan adooo..

Bontot pun masih berkerak, ada hati nak mengajar.

Eh, tetek ko pun besar bijik limau je. Kalau baling atas tanah, bukan tentu tumbuh limau, tapi cendawan.

Inilah kesan budak yang suka berkawan dengan member yang mulut macam pantat ayam. Dengan ko ko sekali ikut memantat.

Kecik lagi dah pandai tunjuk belang. Ni bakal guru ni, perangai serupa perempuan lorong. Eh ke perempuan lorong lagi mulia dari ko..??


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review