Wednesday, September 19, 2012

Dapat Bunga Besar

at Wednesday, September 19, 2012
Reactions: 


Pes time dapat bunga besar gini..

Selalunya dapat yang setoet sekuntum je...

Disebabkan aku ni ratu drama, tengok dalam tv orang pakai hempas je bunga mahal dalam tong, aku pun terasa nak jugak dapat bunga besaq..!!

Tapi takdelah aku campak dalam tong..

Aku sayang sampai aku kepit je celah ketiak..

5 minit je wangi, pastu perfume ketiak kepam aku pulak yang amik alih...

Harga..? Kata En Babam, nak terkeluar taik dia bila membayar...!!

Tipu benor la sampai nak terkeluar taik... Kalau kata gugur telor tu, boleh amik kira gak.. Wakakaka...

I olss is suka, sebab boleh buat muka comel macam Kak Rita dapat bunga dalam drama..


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review