Friday, September 7, 2012

Kene Gigit

at Friday, September 07, 2012
Reactions: 

Berlaku pada pagi tadi... Kisahnya, aku memang suka bila bangun tidor, aku suka sambung tido kat ruang tamu.

Sebab bilik aku panas dan terang..! Pfffttt... Tergganggu my beauty sleep..

Selalunya bila tidur kat ruang tamu, aku lebih suka park body aku yang gagah ni dekat satu sudut..

Selalunya ok je, takde ape berlaku..

Sekali pagi ni, aku tengah sedap mimpi kene rogol, pastu jari kelingking aku macam ada yang mencakor..

Terkujat ahkak dek non...!!

Terus hilang mimpi sedap tadi, meloncat bangun aku..

APAKAH...!!!!!????

Bukak lampu, bukak tv, aku tenung je tempat tangan aku kene gigit tadi.. Siap bau kooo...! Hahaha...

Tetibe macam ada makhluk melintas.


TIKUS..!!!


Perghhh.. Cibais je, dahla aku dah bau bau tangan yang kene gigit..

Bapak aku pulak, boleh buat andaian cencorot uollss...!!

Cepat-cepat aku sental tangan dengan dettol...

Pastu, cerite la kejadian kene gigit tikus pada mak aku, baikkkk punya kene bahan..

Pastu aku balas, 'alah, ni baru tangan, tu nasib tidur pakai seluar, kalau pakai kain, pantatnye kene gigit pun tak sedar.

Sedap kot, sampai tak boleh beze orang yang gigit ke, tikus yang gigit... Wakakaka...'

0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review