Wednesday, September 19, 2012

Jalan-Jalan Cari Makan: Ayam Penyet Wong Solo

at Wednesday, September 19, 2012

Aku rasa dari tahun lepas aku duk berzikir nak makan ayam penyet dekat restoran ni...

Orang asyik puji-puji ayam penyet dekat Wong Solo ni memang terbaik..!

Jadi kaki aku ni memang gatal je la kan kalau naik kete, mesti kalau tanya nak makan mana, aku sebut "Ayam Penyet..!"

Kali ni memang tak boleh tahan, kene pergi jugak, walaupun sumpah aku tak tahu kat mana ayam penyet Wong Solo ni...

Jadi guna GPS sajok.. Koser aku nak berlemuih ketiak nak tanya orang..

Kalau kat GPS, ko taip je Wong Solo, memang keluar terus map dia..

menu dia memang banyak choice, kalau yang suka sayur-sayur, memang banyak gila la..

Tapi sebab aku dah aim cuma nak ayam penyet, jadi tak payah nak gatal mulut order bende lain..

Sebab aku adalah pencinta daging, aku order set empal penyet ni...

Kalau ratah gitu je memang kurang sikit rasanya, tapi bila ko makan dengan nasi....

PERGHHHHHHH... Bapak ko nikahkan dengan jantan lain kat sebelah pun, ko takkan sedor..

Nampak macam tak berapa menyelerakan, tapi, bila masuk tekak, ko rase perasaan nak menari-nari..

Habis sepinggan nasi aku bedal, En Babam tengok je perangai aku makan... Terus rasa angin, "ape pandang-pandang..!"

Tu nak kata kat kite la tu.. Dalam hati mesti dia kata, "Aku amik budak debab ni jadi gf aku, masa aku tengah koma ke??"

Pftttttt...

Lokasi adalah di Bangi. Jangan ko tanya seksyen mana.. Prinsip aku adelah belasah seksyen mana, janji jumpa..

Harga untuk set ni ialah RM10... Takdelah mahal mana, tapi berbaloiiii....

Ahhh... kan dah termimpi-mimpi..!


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review