Tuesday, September 4, 2012

Kata Orang Tua Tua, Kalau...

at Tuesday, September 04, 2012
Reactions: 
Jangan mencarut kat ahkak pulak kalau akak kata ni menyinggung para isteri di luar sana...

Ini yang aku dengar je la.. Telinga aku ni kan astro sikit, panjang la antenna nya kalau ada yang bergosip...

Ok ok, berbalik pada tajuk...

Cerita ni aku dengar dari makcik bahulu yang mulut lancang itu..

Sebelum aku kasi cerita, cuba uolls, yang perempuan la, duduk dalam bilik air tu, pastu tengok kat cermin.

Yes, sila tengok pada tetek uolls. Cuba tengok, antara dua breast tu, rapat ke jarang..

Bak kata orang tua-tua, kalau rapat, suami sayang... Hahaha.. (dan dan check tetek) Bongek..

Dah kalau tetek jarang, dapat somi kaki pukul la??

Ini apa yang diceritakan la...

Dah kalau satu tetek ke timur, satu ke barat, pandai-pandaila ko kasi cantum.. Hahaha..

Aku pun rajin check, dan keputusannya, haruslah laki ahkak sayanggggggggg.... *libas rambut*

( >____<)


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review