Wednesday, September 5, 2012

Tak Paham Betul Aku...

at Wednesday, September 05, 2012
Aku ni nak kata selalu jejak taman ni untuk berjogging, takdelah selalu sangat..

Jadi tolonglah bagi pemandangan mata aku ni senonoh sikit..

Ingatkan kalau pergi waktu hari biasa, dapatla elak dari tengok muka mat pit.. Tapi, nan hadooooooo...!

Tetapla jugak ada.. Aku tau, kalau takde pempuan gedik berpeleseran dekat sini, takdelah muka mat pit ni ye idok..

Meh akak kasi satu contoh dek non...

Nampak tak mat pit pakai baju purple tu..???

First round ahkak jogging, dia takde kat situ, cuma ada 2 gurl yang agak gedik.

Second round jogging,muka tembok dia dah terpahat kat situ.

Sempatla jugak dengar dia tanya dua gurl tadi, 'wei, sape nama budak sebelah ni ek..?'.

Konon la yang dua gurl ni buat jual mahal.. Orang tua tua kata, lambat panas...!

Third round aku jogging, budak laki ni dah bawak geng daaaahhhh, and guest what, 2 org gurl tadi, dah kasi harga diskaun punya... Takde dah jual mahal macam tadi, 2 2 macam stok barang pasar karat..

Kali ke lima akak lalu situ, hilang dah..!

Hurm, dah nak malam, mesti pergi kejar wayang midnight.. MELUAT..!!!

0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review