Friday, November 2, 2012

Berlagak Betul

at Friday, November 02, 2012


En Bambam tengah merajukkan dirinya sejak dari semalam..

Semua gara-gara kes aku balik lambat, pastu fon abis bateri sebab pakai gps dari pagi...

Dalam kol 9 malam gitu, aku kol pakai tab, pastu die dengar je aku tak balik lagi, menyerap roh antu polong kat badan dia..

Mula dah tu antu polong membuat aksi...

Start dari situ, dah tarik muka masam.. Merajuk jangan cerita la.. Mengalahkan baby tak dapat nenen. Pftttt...!!

Pastu, aku kasitahu bateri fon takde. Tu mesti tak dengar la tu, sebab dok beratkan merajuk dia..

Balik umah, charge fon, pastu on.. tengok ade 57 MISSKOL..!!

Pagi ni selalu dia akan mesej morning kemain manja lagi.. Siap lebiu lebiu muah muah..

Kali ni, mesej satu word je.. MORNING..

Ekekekeke....

Merajuk benor la tu kalau mesej gitu...

Then, sebagai kekasih yang yang muslimah *libas janggut*, aku kol la...

Tak dan nak kata apa-apa, dia kata gini "By tengah kerje, ok lah bye"  tut tut tut tut...

perghhhhh... Aku pulak yang naik polong gini...

Takpe...!! Berlagak la ek, kita nak pujuk, buat gitu.. Siap la ko balik nanti, aku keronyok jadi bakso..!


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review