Sunday, November 18, 2012

Janganla Banyak Sangat Dek Non..

at Sunday, November 18, 2012
Kan sekarang ni tengah hangat isu Gaza ni kan...

Semua pun nak duk pung pang dekat facebook.

Share macam-macam gambar, quote and so what ever la pasal Gaza ni..

Aku tak kisah sangat kalau ada ramai yang suka buat status pasal Gaza ni..

Seriously tak kisah...

Yang aku hangin, bengang satu badan, janganlah sampai dalam masa satu jam ko dalam facebook, semua gambar pasal Gaza penuh dalam home feed aku..!!


DERRRR... 

Takkan pagi-pagi aku nak kene hadap ko punya share dekat dalam FB tu kan...

Semua ko punya.. Scroll bawah lagi, ko punya gambar Gaza lagi..

PFTTT..!!! Stressss ahkak..

Last last, aku klik nama dia, REMOVE terus..!!!

Lapang otak aku.. Takde dah aku nak pandang benda-benda yang semakkan kepala...

Kalau dia sorang share berpuluh-puluh gambar Gaza, dan aku kene menghadap orang lain punya "share photo", meroyan okeh, meroyan..!!!!

Nak share tu boleh, tapi berpada-pada la... 

Kalau orang lain dah share, takpayahla ko nak share jugak..Dalam sehari ko nak share bende yang sama dengan orang lain...

Aku tahu ko punya concern, macam trend pulak, Kalau sorang ni share photo mayat, ko pun dok hegeh nak share photo mayat...

Derrr... share gambar orang kawen lagi best kot... Nak nak tengah musim ni...



0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review