Saturday, November 3, 2012

Kenapa Tak Berak..??

at Saturday, November 03, 2012
Reactions: 
Aku ada minum satu teh ni..

Aku kasi nama teh ajaib la ek..

Sebab apa ajaib..?? Ajaibnya teh ni bila ko minum je, tak lama lepas tu ko akan marathon macam orang gila cari tandas.. Ekekeke...

Kalau tak jumpa tandas, keluar habih peluh pondan...!

Memang rutin harian akan minum teh, tapi dah dua hari ni, walaaupun teh tu pekat gila, aku minum, macam tak kebal dah kat usus aku ni...

Besi ke ape usus ni sampai teh berak ni tak lut langsung..!!

Rasa sakit perut tu ada, tapi tak cukup pemangkin lagi.. Kihkihkih..!

Hotak hang nak pemangkin...

Satu keburukkan aku tak suka teh ni, bila ko rasa nak berak, tapi tak jadi berak, ko akan kentut.

Jadi bila ko nak kentut, nak nak ditempat awam, disyaratkan pergi tempat ramai orang.. agar ko tak dijadikan target pelepas bom..! 

Kalau orang ramai tu, agak-agak dah buang, bau keju pulak tu, ape perlu ko buat ialah jangan buat muka selamba sedangkan orang lain dah tutup hidung... Buat-buat muka menjengkelkan dan mendengus secara ayu....*ceaaa macam bese je buat.. hahahaha



0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review