Friday, November 16, 2012

No. 1

at Friday, November 16, 2012


Tahu kan aku ada sorang adik gemuk yang kuat makan...??

Aah, diea memang gemuk pun...

Sampai nama timangan dia adalah ENDUT...

Endut stands for GENDUT... kah kah kah..

Dia kan baru darjah 5, jadi sebagai kakak yang prihatin *puiiii*, selalu kalau balik kampung, soklan femes yang aku akan tanya,

PEKSE DAPAT NO BAPE..???

tak kirala kalau aku balik tu, waktu awal tahun, yang sememangnya orang bangang pun boleh tahu takkan ada exam pada awal tahun...

Dan selalu jawapan yang dia kasi, kadang-kadang naik hantu jugak..

Mana taknya... Dia pernah jawab gini tau..

"No 1 la Kak Ya...~"

Aku terkejut la.. "biar betul no 1..??

pastu dia sambung, "no 1, tapi belakangnya ade no 5..."

PFTTTTT....!!!!!!

Lepas tu aku sudah tidak percaya sama sekali... Berani dia memperbodohkan diri ku ini.. Sob..!

Last week, aku turun KL sebab family aku nak naik Cameron, jadi soklan wajib harus ada...

Nak nak dah akhir tahun, jadi mesti dia dah dapat no pekse kan...

"Pekse dapat no berapa atin..??"

dengan berlagaknya, dia balas, "mesti la no 1"

oi oi...! Cukup sekali ko kencing kakak ko ye, kali ni, sungguh aku malas nak percaya..


"Iye la tu no 1, kalau no 1 pun, mana pergi budak-budak pandai kelas semue?? Pakat pindah ke sampai Atin yang dapat no jauh jauh boleh no 1..??


bengang je dia... *malas layan sambil dok seret-seret tab*


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review