Thursday, November 1, 2012

Memang Tepat Dengan Batang Hidung Sendiri

at Thursday, November 01, 2012
Reactions: 


Pes time tengok sketch ni, mengekek aku ketawa..

Sumpah sebijik sejibon macam aku kalau tengah tunggu komuter..

Masa tak nampak bayang train, ok lagi..

Nampak train nak sampai, terus gelabah.. Hahahaha

Macam-macam imegin, kene pijak la, pempuan meroyan tolak aku ke tengah landasan la.. Kaki tersepit kat pintu la.. Entah hapa-hapa.

Masa tengah menunggu tu, muka ayu gila... Train nak sampai je, keluar semue peluh jantan..

Itulah realiti bila naik komuter... Sekarang tak perlu keluar peluh jantan lagi, dah peluh pondan pulak.. * lap peluh dekat leher

0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review