Saturday, November 3, 2012

Perut Kasi Goyang

at Saturday, November 03, 2012
Reactions: 




Aku tahu zaman orang minat cerita hindustan ni dah lama berlalu..

Tapi aku nak upload jugak, kasi putih bijik mata...

Kalau tengok minah ni bergoyang, aku yang perut buncit ni pun, boleh flat terus perut.. Ekekekeke

Belum lagi aku buat kan.. mau aku gerudi sampai tembus bumi ni..

Impian aku, nak menari macam dia..!

Hahahaha

Hari-hari pektis dalam bilik air tang angkat perut laju-laju..

fuhhh, lari allignment tulang belakang..

Lepas lagu chamak challo yang aku dah tengok sejota kali, hat ni, pun sejota kali...

Siap hapal lirik tu..

Kalau takde orang, aksi paling mahal didunia boleh anda tengok.. kekekeke


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review