Sunday, October 16, 2011

Akhirnya En Bam Bam Pasrah, Walaupun...

at Sunday, October 16, 2011
Kisah sambungan cerita "Sangat Kecewa"..

Jadi bila dah 2 jam mesej, aku balas macam air batu je, sejuk, kejung keras macam tiang gol.

Jadi dia pun tanya, "Are u ok sayang..??"
Selepas 2 jam, baru nak tanya ok..! Grrrr...

Bila dia dah tanya soalan tu, maka terluahla semua kemarahan yang ditanggung dari malam tadi..

Walaupun aku sudah menggunakan pujuk rayu untuk kesekalian kalinya untuk petang ini, maka, memang dah tak dapat di bendung lagi, bila je dia cakap..

"Ayang boleh terima dengan ikhlas kan semua ni ??"

Dengan tegasnya, aku jawab...

" Ayang tak nak...!!!!"
Yes, aku melawan. Kih kih kih...

Korang pun dah boleh agak apa jadi..

ye, En Bam Bam saya sudah merajuk dengan jayanya.. yeay..!!

Dan saya telah pulih dari merajuk dengan bangganya...

Terus aku mesej, "Thanks baby sebab bagi ayang pergi" (Saja bakar line)

kah kah kah.. 

Sangat PUASSSSSS...!!!!


p/s: malam karang pujukler.. Alah, jauh mana sangat pun merajuk lelaki, sekejap je tu (sedap kan hati, walaupun...)


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review