Sunday, October 23, 2011

Boyfriend Baru Saya

at Sunday, October 23, 2011
Reactions: 
 Pink gituuuwwww....

Disebabkan yang lama tu macam hantu kongkang, maka dengan tekad membeli yang baru.. 

Yang lama tu, dah tak syiok.

Play video pun sangkut-sangkut. Apa kejadahnya aku letak ram tinggi, tapi sangkut medang

Memangla mengundang kemarahan di hati..

Maka aku carikan kau madu yang lebih selim, stylo, dan aummmm.. 

Walaupun dia jambu, tapi inilah yang aku usung sana sini.

Orang nak sentuh pun, jelingnya macam nak menyentuh laki aku..

Lihat je la laptop lama ni, memang sedih.
Nak bawak pergi library pun pikir patpoloh kali. 

Disebabkan kau sudah nazak sana sini, maka dapatlah madu baru.. Dan aku sangat sayang pinky ku...




0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review