Sunday, October 16, 2011

Sangat Kecewa

at Sunday, October 16, 2011
Semalam adalah hari bermanja-manja dalam telefon bersama En Bam Bam.. 

Bila mood tengah cantik, mood romantik.. Aku pun mula la nak memasang jarum, nak bagitahu yang aku nak attend wedding member dekat KL minggu depan.
Bila dah kasitahu tu, aku budget, idokler dia kata apa-apa. Macam selalu, dia akan pesan, hati-hati, jalan tengok kiri kanan, jangan noty..

Tapi semalam adalah lain..!!

Dengan tidak semena-mena, dia kata NO..!!!!

O MAI MAI. Adalah sangat bukan dia bila aku mintak sesuatu, dia kata NO..!!

Selalunya, OK AYANG...~

Tsk... Memang sedih habis. Sebab aku dah berjanji dengan member akan datang wedding dia sepuluh bulan yang lepas. 

Dan sebagai tanda protes kepada En Bam Bam kerana tidak benarkan saya pergi, maka mesej mesej hari ini, adalah SEJUK SEPERTI AIR BATU. Sekian.~

0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review