Thursday, October 13, 2011

Nak Buat Reunion..??? (Dalam mimpi la..)

at Thursday, October 13, 2011
Aku dah dengar desas desus yang somebody nak buat reunion untuk kelas 'kesayangan' aku dulu. Kelas yang mana??? 

Malas acik nak bagitahu. Yang penting budak-budak nya memang kehlas akak kata ni..

Cakap pasal reunion, well, first its suck...!!!!

SEBAB..?????

Suck bila kita dah pernah jadi organizer, tapi no one come.. Its suck and fuck..!! 

Boleh percaya, hanya 3 4 people je yang datang..

Serius kejadian ni berlaku bila one of my friend adakan reunion. 

Of course la dia buat iklan bagai dalam FB, dan yang lain, kemain beriya ni, "ye ye aku datang".. Siap yang group satu lagi pun, pun beriye cakap nak datang secara car pool, KONONNYA LAH..!!

Sekali pada hari yang dijanjikan, campur diri aku, hanya 4 orang.. Dan termenungla 4 orang itu tak tahu nak buat apa..

Cerita yang lain pulak...

Diadakan jugak reunion, budak kelas yang sama.. Jadi aku yang kepoh ni, tanya la..

"Pasal apa korang tak datang masa si polan buat reunion?? Lama kitorang tunggu"

Maka jawabla perempuan tersebut tanpa rasa bersalah..

"Ala, weolls tak berapa suka la kalau geng tu buat reunion. Reunion ni pun diorang tak tahu tau"

Bunyi rasa nak panggil jantan 30 orang fuck budak ni. Eh kita satu kela kot. Ada beza ke geng ni buat reunion, geng tu buat reunion..??

Sebab tu, aku malas nak attend mana-mana reunion.. Aku nak ko rasa betapa looser nye diri uollss bila nobody come..!


3 comments:

Nur Sakdianah Hashim said...

erm,nak buat camne, dh sifat manusia gitu gayanya.kita anggap dia kawan selama nie rupanya dia xsuka kita.thanx for info shbt...kami y tau sngt berkecil hati ngn mereka.

Nur Sakdianah Hashim said...
This comment has been removed by the author.
♥ kOkDe ♥ said...

dan jika begitu ak lagi suka datang bila diaorg wat reunion then ak senyum jer....... hahaha... bende gni kalau dilayan xdpt manfaat mane2 pun.. kepada 'group' yang area2 kl 2.. oppssss.... harap2.. jangan segan or terasa bersalah nk invite group y u ol like sgt2 ni yer.. insyallah kami akan pergi dengan senyuman ...:).....

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review