Thursday, November 3, 2011

Budak Budak Ini...

at Thursday, November 03, 2011
Reactions: 
video
video

Ada dua video aku nak sharekan dengan uolls. Ni aku rakam waktu aku mengajar budak-budak PLKN dekat Kluang.

Jadi hari terakhir tu, aku malas nak mengajar sangat, dan budak-budak ni pun semangat nak tutup buku, jadi diorang buatla tepuk sorak, homeguard, dan macam-macam la

Budak-budak ni baik sebenarnya, cume degil tu tetap ade. Bila dah degil tu, habis je kerje, terus cikgu diorang yang comel ni, telan panadol sepapan..!

0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review