Friday, November 4, 2011

Ketika Sedang Melayan Anugerah Skrin, Tiba-Tiba...

at Friday, November 04, 2011
Enam beranak sedang melayan Anugerah Skrin.

Yang sulong tengah update belog, yang si emak tengah update Facebook.

Aku online atas lantai, mak aku online sambil duduk atas kerusi plestik

Yang lain tengah sibuk meneka siapa yang menang.

Kejadian adalah berlaku bila nak diumumkan pemenang Anugerah Pelakon Drama Wanita Terbaik


Anugerah Pelakon Drama Wanita Terbaik jatuh kepada......
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



KRAAAKKKK... PAKKKKKKK..!!!!

Kerusi yang mak aku duduk patah kakinya, apalagi, melahak ketawa satu rumah.. Bapak aku pun bantai gelak..

Terus mak aku stop FB.. Kah kah kah...


Bahan Kes

Suspek Utama

0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review