Tuesday, November 29, 2011

Orang Perempuan Bila Dalam Rumah Dan Di Luar Rumah

at Tuesday, November 29, 2011
Reactions: 
Ini aku bercakap berdasarkan pengalaman aku memerhati orang la.. 

Sejak duduk di kalangan manusia-manusia yang terlalu ramai ni, jadi pemandangan tu jadi LUEHHHHHH , orang perok kate.

Perhatikan penampilan perempuan bila keluar rumah. Bandingkan bila diorang berada dalam rumah..

Luar rumah: Ketiak wangi gilerr.. Orang lain mandi dengan sabun, dia mandi dengan softlan.
Dalam rumah: Memang tak boleh tahan la bau dia.. Bekas bekas bau goreng belacan, ikan masin tengahari tadi melekat lagi..

Luar rumah: Pakai tudung kemain kemas lagi, memang takde makcik-makcik la.
Dalam rumah: Rambut paling tak boleh blah la.. Kalau kak limah tengok, resign terus. Kalau kibas-kibas, turun la segala macam sayur, taik ikan bilis, kulit bawang semua.

Luar rumah: Seluar kalau boleh, nak jeans saje. Takde dah tracksuit.
Dalam rumah: Seluar adalah stok yang berkerak kuning kat belakang

Luar rumah: Baju siap iron.. Side kasi tajam.
Dalam rumah: Kalau jalan sebelah member serumah, mesti ingat sampah kat dapur tak buang lagi.

Luar rumah: Jalan lenggang kangkong. Nak nak lalu sebelah stok jantan hangat.
Dalam rumah: Kaki kanan dekat kepala katil, kaki kiri kat ekor katil.. Nahhh, bau tak yah cerite la. Member nak makan pun, 1 km punya jarak

Aku memang tak boleh tahan dengan stok perempuan gini.. plizz plizzz...! KO BAKAL CIKGU KOT..!!!

0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review