Saturday, November 5, 2011

Pantang Betul Aku Bila...

at Saturday, November 05, 2011
Bukak Fb, tengok gambar orang, ada senyum itik..

Bukak profile member lain, mulut itik lagi yang ko buat..

Bukan satu gambar je, beratus-ratus buat senyum itik tu..

Eeee.. tension mak..! Bukan yang budak-budak aje, yang dah besar tua bangka kerepot umur 20 an pun, ada hati tu..

Dengan tak sedar diri, kesan-kesan penuaan makin nampak, nak jugak kau feeling muda remaja sweet 16.

Trend senyum itik aku boleh nampak dekat budak-budak yang baru nak up kononnya.
Yang baru nak kenal-kenal @#$% lelaki..!

Pantang betul aku.. 

Nampak adik aku buat gini, memang aku jerkah habis-habis.

Kemonlah. Senyum biar ikhlas. Bukan sekadar senyum nak dapat komen, 'CUTELA SENYUMAN AWAK.."

Cute pundek kau..!!!

Aku masih boleh terima kalau somebody feeling Kareena Kapoor amik gambar sendiri. Tapi, aku tak boleh terima, kau ubah senyuman ko.., dan mengharapkan jantan-jantan gila %$#^&, komen betapa cute nya senyuman itik kau tu..

Peringatan ye..! AKU JELEK...!







0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review