Thursday, November 10, 2011

Layan Dulu Mangga Sebungkus

at Thursday, November 10, 2011
Reactions: 

Sementara menunggu nak naik bas lagi setengah jam pergi Tanjung Malim, dan memendam meroyan gara-gara en bam bam tak angkat phone (kejap lagi kalau dia mesej, tau la nasib. Aku keronyok-keronyok pipi dia tu), layan dulu mangga ni.. Perghh, setoet gini je 2 hinggit.. KL KL, sebulan aku duduk sini, kerempeng badan aku.. Bukan mangga je, top up pun cekik darah. Kalau tempat lain, 2o sen je naik, ko sampai 5o sen..! Cilakak betul.. Yang aku pun bodoh jugak, main bayar je.. Donia donia.. Padahal maxis dah kasi betul-betul 1o hengget, ko nak untung naik 5o sen...!

0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review